Tuesday, September 22, 2009

Broadband

不到十个小时后就要回槟城了
心情百感交集
很舍不得家人。。。
尤其是外公外婆还有爸妈
外公外婆的脸长得太慈祥了
令我那么不舍得~
看见爸爸为工作金钱的事而烦
看见妈妈老了那么多
我存在这家庭好像很没用
只会花钱>.<

今天小舅载我和表妹们还有外婆去吃Sushi
排了好久才轮到我们
由于人手不足
光是绿茶就等了半小时=.=
后来才知道马来工人集体旷工
公共假期三倍的价钱都不来
百五一天叻
他们竟然连续旷4天
早知道去当part time好了。。
吃完后原本要去唱K的
却因为我不是很舒服而导致大家都不想去了
看见表妹们失望的表情真的很内疚
他们那么难得才可以出来逛逛
却因为我而。。。
下次吧
下次回来再载你们出来^^
为什么我要来Strawberry。。。
为什么~~~~~~

回到宿舍后就很难上网了
真的很够力慢!
很多时候还上不到!!!
想买broadband的
到底哪种才好用呢?
可以介绍介绍吗?

4 comments:

  1. now got few broadband...digi,maxis and celcom..
    if coverage sure is celcom better..anyway digi currently doing not bad..i also hear people say digi not bad..for further information you need to do research yourself lo..

    ReplyDelete
  2. Use W1 Max !!! 99 per month only! Got fair of broadband at Queensbay...When you free go and see^^

    ReplyDelete
  3. wat do u mean u hate come strawberry? haha... about ur broadband problem, u can go net search the coverage lo. c what network is suitable u use in ur area.

    ReplyDelete